sobota 17. června 2006

opejkačka u špekounka:)

Milý blogu (tak to je dost stupidní oslovení, ale co už teď),
mám se teď úplně sqěle:D v 11 jsem se vrátila od špekounka-Zuzky Krupinský...bylo to úplně cool! Prostě úplně jako takové ty americké bárbekjů párty-bazén, grilování, všude hafo jídla a na závěr pěkný film. Sjely jsme se (sjely jakože sjely na jedno místo-bez toho vysvětlení je to zavádějící:)) u špeka odpoledne k nim domů a grilovaly jsme na jejich úžasné terase párky a kabanos-teda v podstatě grilovala jen Jáňule a Vlaď. Špeček obstarával občerstvení, nebo olejíček na potření nebo třeba zařizovala díru do petlahve:) no a ten kdo jen seděl a cpal se-jsem byla samozřejmě já a Klaris (má věrná žrací kamarádka, která když jde o jídlo mě nikdy neopustí). Až to děvčata dopekla-některé i místy připekla:D ale co čím černější tím pikantnější, ne?? a hodily to na stůl před Kláru a mě-to byla chyba:D pak jsme jen tak seděly a rozdýchávaly to, bo jsme byly fakt dooost nabouchané...ale pak se to nějak zvrhlo a špek po mě začal stříhat hadicí na kvítka:) jsem měla rejoicky a tílko a bylo to no fakt milé...né bylo to sqělé-v tom nepopsatelném vedru se to fakt hodilo:) no a pak když už jsem byla mokrá, jsem donutila děvčata aby si šla pro plavky a šly do bazénku..tak jsme tam naskákaly a blby jak malé děti..peličková lázeň, skok alá Ježíš a nebo jsme jen tak házely hlavama:) chlamaly jsme se tak, že už i chudák soused Mirek-strašnej šampón, který měl shodou okolností taky nějakou smažbu vylezl s pivem v ruce na balkón a postupně vylezli i jeho kámoši a jen tak zírali 8) no dobrý...chudák i paní Pagáčová bydlela poblíž:) no ale sranda teda byla úplně MEGA! Pak už odjela Jana na chajdu a byly jsme jen 4, tak jsme si udělaly kakao, který nás pořádně nadmulo, že nám pak bylo pěkně blbě:P a radši jsme si pustily Forresta Gumpa-Klaris to ještě neviděla...a celý film padaly hlášky typu: " on je tak sladkej jak je blbej" nebo " bobík..." prostě se to všem moc líbilo, škoda jen že Vlaď musela odjet už v 9, takže z toho moc neměla..pak jsme byly jen 3 a po filmu jsme řečnily asi do 1 a všechny jsme pomluvily a řešily problémy kláruščina hrbu...ráno Kláruš musela vstávat už v 6-v 6 se teda jenom probudila a vstávala až o půl sedmé, protože musela na bazén..tak jsme ji vyprovodily ke dveřím a šly zase vesele pinkat:)

3 komentáře:

Áňa řekl(a)...

hej byla to sqělá akce-děvčata já vás baštím:-*

Anonymní řekl(a)...

Já chci taky! Asi si vás budu muset pozvat!

Anonymní řekl(a)...

Kdo je Špek?? že by Darča?? :-)))