pondělí 3. července 2006

moje MEGA fóbie...:-O


Hej ty jo...jsem naprosto v šoku...musím vím to říct...Dneska jsem šla ke Kláruš, že budeme magičnit její triko, jenže Klaris bydlí až na druhé straně Krnova-je to v podstatě poslední krnovský barák směrem na Bruntál:) a tak svítilo slunko a mě se nechtěla brát přilbice na kolo, tak jsem se chtěla projít pěšky...jdu si jdu a najednou potkám Vrabčáčka jak má rande s nějakým chlapcem, tak to jako sranda-ráda jsem ji zase viděla a navíc má úplně cool červené číny:D no a tak si tak vesele kráčím a u nádraží potkám asi 6 děcek, věk tak kolem 10...tý jo, já si tam úplně nevině poslouchám iPoda a oni na mě: "bůůůůůůůůůůůůůůů....krááááááááávoooo" fakani malí, ale jakože dobré...Franz ferdinand je přeřvali...jdu dál po železničním mostě a potkám asi 4 kluky (17 let?) -dva jdou ve předu-takoví ti největší bakeliti-a úplně se na mě zubí tak se taky usměju a ti za něma na mě: "ty vole, jsem neviděl větší *****" :-O chápeš to?? já ne...kam ten svět spěje?? se už i bojím jít po ulici ve dne...bojím se malých agresivních děcek :-O a pubertální mládeže...pomoooooooc! na té fotce jsou nějací týpci ze kterých jde fakt hrůza:)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

teda ano upne s tebou souhlasim s nazorem kam ten dnesni svet spjeje...je to opravdu desive...myslim ze existuji jen 2 moznosti jak se pred nimi uchranit...1. nevychazet z domu
2. dat se k nim:D
cheche

Anonymní řekl(a)...

sory za to spjeje..asi to mam byt.. speje nebo tak neco:D

Áňa řekl(a)...

já nevím:) jsem omagičněná...hej ale fakt jedině jak se před nima chránot, dát se k nim, chodit na koupák, chodit do tornáda...tý jo..to prostě nechápu, o tom by se dalo polemizovat:-\

Anonymní řekl(a)...

kreteni! vubec je neřeš!!! to by sis v praze užila horšího třeba ošmátávání v metru atd :/

Áňa řekl(a)...

COOOOOOOOOO?? uáááááááá...bléééééé...a já si vždycky myslela, že v praze je to takové anonymní že se ti lidi vzájemně neznaj tak si tak nedovulují...:-O

Anonymní řekl(a)...

hmm tak to ses zmílila brouku :( :/

Jossie 8D řekl(a)...

ja myslim ze v praze je to lepsejsi v tomhle, pac si tady treba muze clovek nosit co chce a nikdo n á nej divne nekouká kdyz nema ruzovy bakelitsky oblek...a to osmatavani je zas otazka uchylaku ale ty sou v krnove jak sem slysela taky...

Áňa řekl(a)...

Uchyláci jsou všudepřítomní...jo a na praze je tohle fajn, že je tam tolik podivných cizinců že je to stejně všem jedno

Jossie 8D řekl(a)...

ale fakt kazdy z mensihi mesta rika jak je uzasne jak si tu muzes obleknout co chces a nikdo divne nekouka....jako ne ze by mi vydilo byt vystredni, ja si an tom spis zakladam, ale prave to mi na malych mestech vadi....bakelitky tam vladnou!!!!