neděle 27. srpna 2006

Anketka


měla bych si tu snad i dát nějakou anketku, abych slyšela i někoho jiného než sebe :)
právě poslouchám soundtrack z Karlíka a továrny na čokoládu a zjišťuju že asi miluju film, takže anketní otázka zni:
jaký je váš oblíbený film????
Své odpovědi zasílejte do komentářů a ti co zatím nepochopili jak se to dělá tak na ancida@centrum.cz
Díky za vaše názory ;)
jo a prý mám xichty jako Veruka...hej vyvraťte mi to...ta osoba co to o mě řekla na tom trvá...

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hmmmmm, to já zas žeru "Battle Royale" - je to takovej veselej filmeček z Japonska
tady sem něco okopčil...čekněte to !!!

Tématem dnešní hodiny je to, jak se zabít navzájem! 42 studentů, 3 dny, 1 vítěz, žádná pravidla...
Na úsvitu nového tisíciletí došlo k celonárodnímu kolapsu. Při 15% nezaměstnanosti se bez práce ocitlo 10 miliónů lidí. Na 800 tisíc studentů přestalo chodit do školy a počet drobných zločinů se prudce zvýšil. Dospělí ztratili v mládež důvěru a začali se jí bát. To vyústilo ve školní reformu nového tisíciletí, tzv. zákon BR - Battle Royale. Letos byla z celkového počtu 43 tisíc devátých tříd vybrána 9.E ze střední školy v Zentsuji. Letošní hra je podle všeho napínavější než všechny předchozí.

Anonymní řekl(a)...

Muj asi nejoblibenejsi film je nejspis Forrest Gump, ale ten je strasne smutnej, pak taky Hledani Zeme Nezeme, a uzasna je taky Zeme nikoho. No a Karlik samozrejme..

Áňa řekl(a)...

UUUuuu..teda tady se to rozjíždí :))
Mišša:proč si miššo?? to je poslovenštěná verze nebo tak?? hej a ten tvůj film je pěkně nechutnej, pamatuju si ještě jaks to líčil na táboře :-O
Travička: Hej vidíš Forrest je taky cool :) ale uplně mě vždycky dostane ta fráze: Ale Forreste vždyť ty nevíš co je to láska...strašně smutné...:( Hledání Země nezemě je takové to s Johnym Deppem??

Anonymní řekl(a)...

Jasné, to je takove to s uzasnym Johnym Deppem, jak si hraje s tema trema polosyrotkama..jeeejda to je nadhera panecku:) Zitra jedu do karlovejch Varu na Fresh film fest, tak uvidime, treba privezu nejakou studentskou bobmu, ktera strci do kapsy vsechny Forresty a Deppy;)

Jossie 8D řekl(a)...

mno ja moc nevim co je muj oblibenej film, jakože ja mam rada od fšeho něco, třeba Karlíka mám rada kuli JOhnymu, nebo mam rada vlasy jak tam všichni tanči, nebo mam rada Chicago pač tam taky fšichti tak cool tanči , mno nebo se mi treba z posledni doby co sem viděla libilo sin city, nebo z komedii 40 let panic...no ja nevim to je hrozně těšky, na sevětě je tolik filmů, určitě sem na nějaký svůj hrozně oblíbený zaoměla....třeba Příšerky sro.ty jo ja nějaky filmy miluju třeba jenom kuli jedny hlasce nebo tak, áňo Ty máš ale těžký ankety......jo Forest a Země nezemě so taky diobrý....uááá mě asi rupne hlava...najednou se mi v hlvě promítá asi dalších 20 filmů co mám taky hrozně ráda, asi už budu muset končit, jinak se z toho asi zcvoknu....uáááááá!jo jinak jak koukam na tu holčinu na ty fotce....jistá podoba by tu byla :op

Anonymní řekl(a)...

No takže já mám víc filmu ale tři moje nej jsou asi Amelie z Montmartru( asi všichni znáte ale pro ty co ne : je to takovej francouzkej film co se odehrává v Paříži.... podle mě je to dost optimistickej film a strašně se mi líbí :) ) no potom Samotáři ( to je užasnej českej film s Macháčkem ) a asi před pul rokem sem viděla na filmovim festivale v Praze se třídou,... jmenuje se to Barvy Mléka a je to Norskej(!!Norskej!! ) film... je to o malejch dětech... (no malejch asi tak 11-12 let) co žijí na venkově u moře ... někde v Norsku.. je to fakt pěknej film! :-*

Áňa řekl(a)...

wow...teda...julo tak to musíš pak povyprávět blíže...;)
a Travičko co festival??:D

Jossie 8D řekl(a)...

jj, Ty prvni dva filmy Jule apsolutne schvaluju, ale ten treti naznam, ale urcite bude fajn!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Jossie to sem ráda :)

Anonymní řekl(a)...

Ty jo festival dopad katastrofalne, vubec sme tam nedojeli, spali sme na benzince a poradne tam prochladli a jeste ted mam kasel kterej me teda pekne otravuje. Ach jo.

Anonymní řekl(a)...

ať ije karlík a továrna na čokoládu!!!!

Anonymní řekl(a)...

ahojky.. já už strašně ten soundtrack sháním.. chtěla sem se zeptat, jeslti bys mi ho neposlala?? já totiž karlíka taky zbožňuju.. děkuju..