neděle 27. srpna 2006

Converse all star


ooooo...kdo je nezná tak je L (-ooser, -ama,...) jsou to naprosto dokonalé kecky a úplně jsem koukala kolik tensingářů v Dánsku se v nich procházelo...jsou fakt úžasné, jen nechápu proč jsou u nás tak málo k dostání :( to je úplně naprd...jo a kdo máte conversky 41 tak se mi ozvěte a já vás přijdu vyloupit :D

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

Hej Bobe, tak Ty sou úchvat, jo btw dneksa sem si konecne koupila novy kecky, sou vcelku obič takovy zeleny...MT!

Anonymní řekl(a)...

Converse je moje naprosto nejoblíbenější značka bot :) u nás v Praze se daj sehnat všude ale štve mě že sou tak drahý :(

Áňa řekl(a)...

Jája: kydy...fakt?? uuuu...tak to se na ně teda mega těším :) myslím že ti je zabavím jako tenkrát ty magičné :)

Anonymní řekl(a)...

Jaem loser krizeny s lamou....ale uz pouceny;))

Jossie 8D řekl(a)...

hej Julo, Ty mas taky blog? abych pravdu rekla tak si uz nepamatuju jaks em tam tn obrazek dala.....

Anonymní řekl(a)...

Levne CONVERSE, Sleva až 50% na WWW.CONVERSE-ALLSTAR.CZ