sobota 5. srpna 2006

Míra


A teď bych vám chtěla představit svého milovaného bratra Míru--je sice z Bruntálu, ale prý mi byl na porodu a je to můj bratr oficiálně už asi rok a půl:D a musím se vám pochlubit, že mi dal fakt ženiální dárek k narozeninám-tričko na spaní a cestovní mýdlo v podobě proužků:Da úchvatné přání které paní z vlaku zkrotozovala:D mám tě moc ráda míro!!!původně jsem tu chtěla dát fotku co má s martinem luterem ale to by vypadal moc vzdělaně:D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Greetings to Chech Republik. I Understand nearly nothing - somehow I found these site with the pictures from Dresden. It's nice to see some People from the last to weeks on these Photos. It was such a great time there. Thanks to all of you. Greetins to everyone I know in Krnov... speciell greets to Vlad'ka. I miss her... :-(
If someone would like to write me: my ICQ-Number is 284679235

Dobrou Noc!
Jojo from Germany

Áňa řekl(a)...

Hey man:D what are you doing here?? :D

Anonymní řekl(a)...

přeložte to někdo :D...překlad pro ty debili :D

Jossie 8D řekl(a)...

no prostě jako ze zdraví do ceska, ze nasel náhodou tuhle stránku s fotkama z Drazdan, ze tu nicemu nerozumí a ze tu nasel fotky nekterých lidí z posledích dvou týdnů....ze to tam bylo sqelý, ze zdraví vsechny co zná v Krnove, hlavne Vlad (wow)a ze mu schází......!!!a taky nam pise sve icq kdyby sme mu chteli neco napsat...tak to je hrubej preklad...dekuj mi bobe....namahala sem se kuli Tobe.MTR

Anonymní řekl(a)...

díky bobišku :)

Áňa řekl(a)...

:D juli juli...co tak vzít si slovňajs??