neděle 10. září 2006

koncert v Litomyšli


Tak toto je skoupina lidí co zpívala na otevření litomyšloidní ymcy...prý to bude nějaká evropsky velmi významná ymca :| no moc o ní nevím..jen vím že jak jsem přijela do Litomyšle a všichni jsme vystoupili z vlaku, vystoupili s námi i nějaká skupinka dětí s vedoucími a hnedka tam k nim přiběhla skupinka nadšených lidí a začali se vítat...a já jsem jen tak prohodila na Frantu:"Tý jo, takovej uvítací výbor a pro nás jako nic jo?" a vedle mě celou dobu stála ta žena co nás odvedla na místo kde jsme spali...a jen se tam divně koukala a pak řekla: "jé to budete asi vy ten tensing" :D jako trapas jak prase...skoro jako dneska ráno když mě a Edě málem ujel vlak...ups...:)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

všichni mi chyběj :o(

Anonymní řekl(a)...

žádný stesky, zase se někdy, někde uvidíme !!!

a doufám, že si zase odvezu takovej magicky-hypnotickej pocit, který mě utvrzuje v sadično odšťavňovače

Áňa řekl(a)...

TY si máslo míšo...já tě žeru:-* muhehe...:D

Jossie 8D řekl(a)...

hej já Tě taky taky žeru!!! Ale je uplný můčo jak mi fšichni tak sadičně chybíte :o/

Áňa řekl(a)...

kde chodíte na takové výrazy?? můčo, sadičné, odšťavňovač :) .... a jájo ještě pořád mluvíš krnovsky?? :D

Jossie 8D řekl(a)...

no jasne, teda aspon na Tvych strankach Bobe ;o) no kam na ně chodime? asi tam kam Ty na limetku, ne? :oD

Unknown řekl(a)...

vsichni tak kraasni,mladii, bezstarostnii...