pondělí 25. září 2006

Ztraceni nebo zatracení?


Když jsem si vyhradila chvíli na to psát blog tak musím psát co nejvíc :) chtěla bych vás seznámit se seriálem LOST, jako simsny samozřejmě stále miluju, ale tenhle seriál mě úplně pohltil 8) jako né že mi to přišlo moc strašidelné, protože je to vcelku pozdě a navíc v neděli a můj mozek je ještě vyplý...ale naštěstí se na to koukám s mamkou a ta mi pak dorovnává ty nesrovnalosti :D sledujete to taky?? jako vlaď si to stahuje a pak se vždycky chlubí že viděla už nějaký miliontý díl...moje úplně nejoblíbenější postava je Čárlí...jsme se shodli s Jančou, že má sqělé uši 8) místo reálného obrázku zde uvádím LOST PARK, protože mi fotky typu Shannon na pláži, vítr ve vlasech, sqěle nalíčená a v písku napsaný nápis lost přijde dost ujetá...

10 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

Bobi, ten Tvůj Southparkovský obrázek ztracených mi pripomel jeden odkaz...je uplne sqelý!!!urcite na nej juknete!!!! www.sp-studio.de
A jinka na ztracené taky koukam...a jen tak mezi nami devcaty na icq sem taky mirne zavisla.... :-oD :oP

Áňa řekl(a)...

hej džouzí ta stránka je úplně dokonalá...fakt...komukoli ji ukážu tak je s ní uplně nadšený, ale pořád ještě moc nechápu to ukládání obrázků...:(

Jossie 8D řekl(a)...

ja to ukladani taky nechapu, vzdycky si dam printscreen hodim to do malovani a ten vyslednej obrazek si vyriznu ;o) ulozim a mam to :oP ale sem rada ze to sklidilo takovej uspech!!!!! :OD

Áňa řekl(a)...

ne fakt že jo...dneska jsme měli čas v ivt a sedím s verčou víš ne...jela s tebou vlakem do olomouce...:P a ona z toho byla uplně nadšená :D a tvořily jsme uplně krutý kreatůry :D

Jossie 8D řekl(a)...

huh, no tak ne ze by sem sdilela vkus s vercou, ale je to mily :oD proc s ni sedis?:o/

Jossie 8D řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Áňa řekl(a)...

protože je to moje nejlepší kamarádka z mladých let...:/ ty jo ale dopadla hrozně...a nebo jsem tak dopadla ja?? :D

Jossie 8D řekl(a)...

aha....tak to jo...ja jen ze sem myslela ze ji nemas moc rada :oP jako ale tak ja ji neznam, zejo....chmmm no ale kdyz je tema ty serialy, koukate se nekdo na zoufale manzelky?;o)

Anonymní řekl(a)...

anule!!! ona nemohla dopadnout špatně.. " je přece dokonalá"... to my jsme na tom zle .. zvláště my dvě :D

Áňa řekl(a)...

jooo..fakovací duo naší sexty :P jaj...jsme dopadly...:)) na zoufalé manželky nekoukám, ale prý je to dobré :)