úterý 24. října 2006

Balú, Rebeka a Kid


Zdravím, zjišťuju, že uplně nejvíc toho vždycky napíšu v úterý...jako na středu je hafo učení, ale potřebuju se takzvaně ventilovat...normálně dneska mi josefka připomněla pohádku o Balúovi...znáte to? olijé...startujem...olijó...s medvědem...přátelé zas tady jsou opět s novým příběhem... :D je to prostě takové to správné pohádkové retro...mám to ráda :D pam pam pam pam pam...

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

Hej ja to miluju...to je moje detstvi..sem na to vzdycky jako mala kukala cely dny u babicky...si em Ani uplne dojala...si Brouk ;o)

Anonymní řekl(a)...

jo to taky znam:)pamautjete nekdo dil kdy s prasetem hledali lanyze???

Jossie 8D řekl(a)...

no jasne, ten je dokonli, ja to prasatko prevlecou za mimino a daji ho do kocarku :oD

Anonymní řekl(a)...

hej jo??:)tak to je kul jak v plote ze to zna i nekdo dalsi nez jen ja:))

Jossie 8D řekl(a)...

ja to zanm uplne skrz na srz jako, rikam to je cely moje detstvi.... :o))

Jossie 8D řekl(a)...

jee, prave sem se koukala na ten dil kde se balu vyda hledat vuzove vubiny do Valavala Bumbum, pamatujes Dari?