čtvrtek 5. října 2006

Emo STYLE



Takže díky novému F:lteru (flirtu :)) se dostal do mojí hlavy nový pojem EMO...je to něco jako punk, metal,.. prostě něco co není jen hudba, ale i životní styl..pokud si to dobře pamatuju tak se to postupem času vyvinulo z nějakého hardcoru něčeho :)) což znamená, že si to moc nepamatuju, ale pořád jenom studuju takže to že jsem si vůbec něco přečetla je pro mě výkon :P Hudba je prý něco jako the 5th April, Airbags,... ale řadí do tohoto stylu i clou což mi přijde dost nechut...Clou je shit...Ale zpět k tématu...Emo je zkratka emociones=emoce takže hudba je taková vypovídající o problémech ve světě, ve škole, s láskou, mezi přáteli a prý to teď hrozně jede v americe a tak, že prý je zrovna nějaká vlna puberťáků, co jsou takzvaně "citoví". Hudba je fakt pěkná, takže doporučuju, ale jak je to u každého takového stylu tak jsou i lidi kteří žijí jen tou modou a móda s emem související vypadá asi tak: emotýpek má často tmavé vlasy hozené do čela a nebo na patku; má piercing; nosí na rukách korálky, řetězy potítka; nosí boty converse :)) a oblíká se do pruhovaného oblečení a nebo triček s potiskama a samozřejmě nosí placky...ale jak vidíte tak jsem našla i podobu hitlera pod označením "emo" takže tenhle "lajfstajl" se asi všem lidem nelíbí...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hej budeš mě muset s tim seznámit :)

Áňa řekl(a)...

:)) ok musím tu teorii ještě pochpit a pak tě tím zasvětím ;)

Áňa řekl(a)...

ooo diky moc za vycerpavajici doplneni :)