pondělí 30. října 2006

holky z kurzu


fotka našich koček stojí taky za ukázku :D jako já je fáááákt miluju, tyto holky patří k mým uplně nejoblíbenějším...už si bez nich páteční večer ani neumím představit :P -----> :ů já z té ironie jednou puknu :D

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej, ale dyt Ty si tam, Anule, zrovna mazla jak samara....:oP ale hezke saty...se musi nechat...kde si je cmajzla...a vubec, kdo by do Tebe rak, ze mas tak pekne nohy...proc nekdy nenosis suknu???? :o)

Anonymní řekl(a)...

chich Pavlínka a Tomáš:D

Áňa řekl(a)...

jsem se totiž smála tomu jak mě měrka nařkl že děám mlýnek :D mi vyhrožoval :) faaakt pěkné nohy jo?? ;) aaaale...šaty mám půjčené od Zuzky špečka...nějak jsem si nestihla sehnat svoje :D
pavlínka...no jáááj

Anonymní řekl(a)...

OO ty jsi nadherna Andulko..skoda ze nemas hlavu

Áňa řekl(a)...

:D bude lepší až ji donese fotograf, ale teda dekuju :))