pondělí 30. října 2006

půlkolonka


V sobotu byla půlkolona pátečního večerního kurzu, kam v podstatě chodí celá naše třída a tak jsme se jim šly kouknout na kolonu-Radka, Lucka, Darča, Janča a já a bylo to fakkt cool...jsem se musela smát jak jsem je viděla tančit a navíc to byla moje taková ta první společenská akce :) byla to sranda :D jsem je jenom pozorovala a smála se jim a popíjela kofolu :) až skončila taková ta část, kdy se oni jenom předvádí a my na ně koukáme, začala "volná zábava". Hnedka na polku si pro mě přišel Zdeněk a uplně šel jakoby mimo plán co jsem měla zafixovaný v hlavě takže vcelku mazec :) a pak jsem tančila třeba čaču a jako asi nejlepší byla polka s Radovánkem. Jsme tam naběhli uplně první a potom tam najednou bylo tolik lidí že jsme se těžko proplítali, ale měla jsem krvelačnou náladu tak jsem chtěla do všech vrážet :)) ale fakt nic nemá na Radoškův pohled z očí do očí :D

7 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

lool, ja ci taky do tanecnich....!!!kdo je Zdeněk? :oP

Anonymní řekl(a)...

ee,nejlepší jsou ploužáky s Radoškem:)
Sperlich:P

Áňa řekl(a)...

Zdeněk je brácha od radky...chodí do tensingu zrovna teĎka..ploužák s radoškem...ááá...tělo na tělo :D

Anonymní řekl(a)...

Jeee Radovan a Hanka! Paaani to bych nikdy nerekla, ze jsou tak krasni:) teda, samozrejme rekla, kdyz ale ja je videla naposled nekde v lese..

Áňa řekl(a)...

no to jo..jeden kluk se me ptal jestli jsou to moji rodice :D chudak byl zmateny, protoze kdyby byli tak jsem nejhezci dite sveta :D jsou fakt krasni, koca byla uplna princezna v tech satech :D

Jossie 8D řekl(a)...

no spis, bys byla tkaoveto dide pocate v dvanacti ci kdy, ne?

Áňa řekl(a)...

no to možná i deseti :D ale prý byla holka co rodila v pěti...nezávidím...