úterý 24. října 2006

testík :)

Když už jsem u těch filmových hlodů, našla jsem na netu test, který je na to zaměřený. je to na: http://testy.atlas.cz/test.aspx?id=79&rubrika=1 a jako je to fakt cool...sice dost filmů z toho jsem neznala, ale hláška „Tak se mi ti udělalo nějak smutno a že nevíš, na koho jsem si vzpomněl!“
mě uplně rozmagičnila...miluju ten film 8) z testu jsem měla 12 bodů z 20 což jak říká počítač: Velice slušný výsledek, dosáhli jste nadpoloviční úspěšnosti, takže vám určitě nejslavnější filmové hlášky zůstaly vepsány v paměti. Znamená to, že své oblíbené filmy znáte opravdu dobře a pamatujete si z nich víc než jméno herců nebo milostnou scénu. Ale chce to zlepšovat a doplňovat znalosti.

12 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej si to bezim udelat!!!

Jossie 8D řekl(a)...

11-15 bodů

Velice slušný výsledek, dosáhli jste nadpoloviční úspěšnosti, takže vám určitě nejslavnější filmové hlášky zůstaly vepsány v paměti. Znamená to, že své oblíbené filmy znáte opravdu dobře a pamatujete si z nich víc než jméno herců nebo milostnou scénu. Ale chce to zlepšovat a doplňovat znalost
haha sem lepsi!!!!!:oD

Áňa řekl(a)...

jo faaaaakt?? >:)

Jossie 8D řekl(a)...

aha, ono to tam neni napsana...no ja mela 15 bodu...sem macher, ze?

Anonymní řekl(a)...

hej ja mela taky 15 bodu!!CHACHACHAAA..jo tak milostnou scenu jo?aňo, nesud osatni podle sebe:D

Jossie 8D řekl(a)...

no podle me je hlavne tezsi si zapamatovat jmeno herce nez ftipnou hlasku precis...teda tak to asopn vidim ja...aj moc pamatovak na mena nemam...celej zivot se mi plete, lucka se zuzkou a bara s klarou...dyt je to fsechno stejne... :oD

Anonymní řekl(a)...

taky bych rekla jajo:)a proto rikejme vsem stejne:Dtak treba bobe...

Áňa řekl(a)...

to už tu bylo...a navic bobe se uz moc nerika....

Jossie 8D řekl(a)...

fakt? jakto? a co se trika...ja teda rikam bobe furt.....no teda? co se teda rika ted?asi sem uplne out....

Áňa řekl(a)...

:D ne jako nevim, ale bobe mi říká tak možná jana a jako ty a domča, ale už se to teda moc neslyší...jsem začla používat slovo "máslo" .... :/ musím se přeorientovat zpět na "bobe"

Jossie 8D řekl(a)...

no to teda mela, pac maslo moc lichotive neni, BOBE (cti vyznamne)....!!!!

Áňa řekl(a)...

:) ok zapracuju na tom