neděle 26. listopadu 2006

Den Hoven-jestli máte zábrany tak dál nečtěte :)


Ale včera nebyla jenom sranda...včera byl totiž den velkých hoven :-O jsem si tak šla ve steelach a poslouchala Franze a najednou se to stalo...jo přesně to nejhorší co se ti muže ve steelach stát :-P omg..jdu si vesele od Elis s tou taškou k Janě a kouknu na botu a ONO to tam bylo...začla jsem šoupat nohama a to se tak akorát dostalo do těch škvír a tak jsem hledala kaluž, kterou jsem našla před jezem...čvachtala jsem se tam a pak si vzala klacík a šťourala a ten klacek jeden se zlomil..tak dobré, nakonec to ale nějak šlo..a přijdu k makovým a u nich před vchodem rozmázlý hnědý čmouhy...tak to byl hegež...včera nás pronsledovala hovna kde jen mohla :-O

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

hej to byl normálně.. krutej hovnovej atak ten den..