úterý 7. listopadu 2006

Gilmorovic baby


Oj už s těmi pudli..jsem teď řekla a posléze si uvědomila, že to je můj oblíbený seriál-gilmorovic děvčata. Suelin od kámošky vždycky dostane kazety a pak na to kouká a popíjí kafe ;) protože jsou na ni moc brzo a ona je nestíhá, mě to ale plně vyhovuje :D přijdu domů. uvařím si a to tak akorát začně...je to geniální seriál, plný sqělých hlášek...a navíc je tam Dýn 8) no jo, dokážem se o tom se Suelindou bavit celé minuty :) Úplně mě udivuje kdo všechno na to kouká... :)

9 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

to já raci balůa :o)

Áňa řekl(a)...

:D no tak ty si Jája :D ty jo...dneska jsem si ukradla telvizi do nového pokoje, dala ji na židli a koukala na ně ze své sedačky...8) ooo jak nostalgicke, byl to prvni serial co jsem z té sedačky sledovala :D

Jossie 8D řekl(a)...

pche...mela si pockat do pul ctvrte na simsny....ne jako...da se to snyst..a.el trebas Ally enbo Lost sou lepcejsi!!!

Áňa řekl(a)...

to jo...hej pak mi typek vypojil elektriku takze nic nebylo...:( ale simsniii 8)

lufulka řekl(a)...

já je žerůůů, hlavně nechápu jak tam můžou všichni tak strašně rychle mluvit :D

Anonymní řekl(a)...

jsou skvělý...muj nejoblíbenější seriál!! :-)

Anonymní řekl(a)...

jsou skvělý...muj nejoblíbenější seriál!! :-)

Áňa řekl(a)...

fakt julo? :-O říkám že mě udivuje kdo všechno to sleduje :D

Anonymní řekl(a)...

já mám taky ráda Gilmorky Aňo ! jako dyť to byl jeen z nej serialu:::. ale ted nás vždycky drží tak dlouho ve škole že ho nestíhám:-((((((