čtvrtek 23. listopadu 2006

mé jižní krásky :)


MÍ MILÍ...nyní bych vám chtěla představit 2 lidi bez kterých by byla Ostrava asi pěkně hnusná černá díra...
1. část teda věnuju moji milované Domči :-* Celým jménem Dominika Saktorová, což mi kdysi přišlo hrozně vtipozní, ale teď se tomu už tak moc nesměju...ale vždycky když je někde nápis sektor uzavřen, tak si vzpomenu právě na ni :D a nebo si na ni vzpomenu vždycky když slyším francouzské regge nebo vidím pruhovanej svetr... to je prostě takový ten typycký domčovský styl a nezapomeňme na mega šperk na krku :) měla by přibrat bo je tenká jak somálské dítě, ani to vypouklé bříško nemá, takže vlastně ještě víc naž to dítě :D
2. část patří mé milované kámošce Terce Bednaříkové a musím říct, že mi zabralo dost času než jsem se to naučila dobře psát, jsem ji zkomolila do Badnaříčkové atd. Ale jako věc co o ni musíte vědet je to že kdysi chodila s Dalikem :D hehe...jo...to je frajeřinka..
zbožňuju je obě! :-*

10 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

uff, coze??? Terka a dalik? jaktoze o tom uz davno envim?

Áňa řekl(a)...

protoze se to snazi tutlat ale jako ja myslim, ze to je frajerinka :-P

Jossie 8D řekl(a)...

¨no to kazdopadne? a jakpak dlouho? povidej prehanej...chci vsechno slyset!!!

lufulka řekl(a)...

no z toho jsem se asi určitě urazila, protože jenom kvůli těm dvěma není ostrava černá díra jo? cccccc

Anonymní řekl(a)...

chybíííííííííííš mi:-((((((((((((a proč tu není můj vzkaz co jsem ti posílala otom jak festival byl sice super ale jak bych si zas jednou ráda užila naše hlodavé rybí soukromničeni......

Áňa řekl(a)...

jo domi, tak to máš o článek níž ;) jinak ty jo musím jet na váš vánoční koncert do ostravy jinak asi umřu velrybím smutkem :'( no ale ty jo...štve mě že teď nemám tolik času...objevte někdo stroj času a pak mi dejte vědět, protože chci na pražskou gn a do ostravy...:'(

Anonymní řekl(a)...

hej jako jo no stroj času by se taky hodila já teďka taky hodně masakrálně nestíhala a vyšlo z toho to že jsem moc nespala a díky tomu se mi dneska stalo že jsem poprvé omdlela unavou. Jako naštěstí jsem ležela v posteli takže by se mohlo zdát jako že v poho, že jsem normálně usla. Ale já si šla normálně trocu odpočinot četní a najednou temno a už si nic nepamatuju......
No v pondělí píšem celkem dost písemek a z toho všeho vyplývá jedna hrozitánská věc a to.......že asi nejsem ve stavu abych mohla jet na Gospel night a vrátila se živá a zdravá.....:-((((((((

Anonymní řekl(a)...

sorry za šílené množství překlepů......

Anonymní řekl(a)...

krásná fotka...:-*

Anonymní řekl(a)...

takovy obludy