úterý 14. listopadu 2006

taková zvláštní kapela


no co se ti líbí, Verunko? :D
Líbí se mi Kryštofové a Oasis a Peha a hlavně takové ty pomalé, ale můžu i hipec :D....a jednu písničku od SKA, co mi poslal Konva :-P
oooo...konva je náš SKAker :) jakou?
nějako latino něco, ale já si vždycky myslela, že je ska uplně něco jiného, ale docela mě to překvapilo...pak mi ale poslal klip od MISFITS a ti mají vždycky takovou hororovou tématiku, podřezávali se trhali si nehty a tak...měli hrozné hadry a mazali si krev na xicht jako nějakou pleťovou masku :D
fůůůůůůůůůůůj

9 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Áňa řekl(a)...

Aha...tady zase někdo komentoval a smazal to...

Jossie 8D řekl(a)...

mno...to byla ja :oP

Áňa řekl(a)...

jo?? a cos tam psala ty máslíčko?

Anonymní řekl(a)...

to jak jste říkali latino něco tak to bude nejspíš od Ska-P

Áňa řekl(a)...

díky chytráku...ale co třeba podpis ?? :D

Jossie 8D řekl(a)...

ja uz ani nevim bobe...to je starsne davno...hmmm, nako se Ti to tu poslendi dobou nehybe miss moja....btw bobe, si mi neukazala na festu vyfoceny hrbitov....:oP

Áňa řekl(a)...

kurna fix...jak jsem mohla...ty maslo..:(

Jossie 8D řekl(a)...

ja na to zapomela...ikdyz sem an to myslela........