neděle 3. prosince 2006

Julča :-*


Takže toto je Julčina umělecká fotka...o které si myslí že jí to tam hrozně moc sluší,:) což je roztomilé, ale jako já si myslím asi taky že to je pěkná fotka, tak jenom pro pokoj její duše jsem ji tady vyvěsila :D ať si nemyslíte že je "ošklivá" jako v předešlém článku o ní :D a jako musím říct, že i když jsem ten článek psala fakt dávno a to jsem Julu ještě neznala, tak musím říct, že jsem si o ní myslela pravdu :D prostě z toho vyplívá, že to je moc hodná holka :D

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hej Anulo :-D ty si teda fakt manik :-D .... nikdy jsem o sobě neprohásila že mi to tu sluší :-D ale dík za článek :)

Jossie 8D řekl(a)...

hej, me se ta fotka nezobrazuje :o/

Luc řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Luc řekl(a)...

mě taky ne:( ale mám tě moc ráda,Juli!

Áňa řekl(a)...

fakt ne? hej tak to bude nějakej eror...ale sluší ti to tam julčo :D

Vladenka řekl(a)...

yep...mně se taky nezobrazuje....
ale fakt vážně Ti to tam moc sluší šmudlí;)

Áňa řekl(a)...

mě už se ta fotka taky nezobrazuje :) tak to už je teda vrchol všeho...

Jossie 8D řekl(a)...

ale me ta fotka zjímá...:o/ btw jaka je adresa vladencineho blogu?

Anonymní řekl(a)...

to je diskuze todle :-D :-D :-D
jinak vás mám taky ráda...