úterý 5. prosince 2006

Tatralandia


Ale takovej Liptovskej Mikuláš 8) tam bych jela hnedka, kdyby mi ale někdo zaručil že mě břichem nesjede nějaký tlouštík...známe přece tu slavnou scénu z Riskni to s Polly ne? :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hej bobe to si děláš srandu.....s tou fotkou...já se nejdřív lekla že jsi někde tajně nabrala naše soukromé tensingové fota z tatralandie:-)))

Áňa řekl(a)...

:D ne to ne...od koho prosim te, ale jednou bych je jistě ráda viděla...;)

Anonymní řekl(a)...

heeeej tu scenu si ani tak dobre jáko spis fidouse:D

Domi řekl(a)...

Oh bobí mám super tajnou žhavou novinku.....já technický negramota jsem si založila blog......ale jsem teprv fakt na začátku. A nezlob se prosím že jsem o Tobě ještě nenapsala ale já to brzy napravím. ale jen tak mezi námi blogery mám profesní dotaz: jak docílim toho abych v mojem profilu měla oblíbené knížky, filmy, hudbu atd.?

Áňa řekl(a)...

hehe :) cool...založila sis ho pod mým vlivem? :D no domi...je to uplně jednoduché až prostoduché...když se LOGINUJEŠ tak tam máš napravo v liště EDIT PROFILE a pak už si mužeš podle oblíbených kapel a filmů hledat nové blogerské kámoše ;) hehe...je to jednoduché...;)