pátek 26. ledna 2007

BMW-auto nejen pro Simíra


O tom nejde nenapsat... :) chtěla jsem si pustit telfonní budku, ale nějak se to rzhodilo....audio, titulky a obraz si šel každý svou cestou a nebylo to schopné utvořit celek :D tak jsem skončila u BMW filmů...kdo to neznáte, tak přijeďte a poznáte :D jako není nic lepšího než si k odreagování pustit pětiminutový film, kde Klajv ouvn jezdí 170 mil za hodinu a veze ve svém BMW nějakou slavnou osobnost jako třeba MAdonnu :D prostě sranda..

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej co je to za blbinu....ja mymochodem mam uz od malicka sen...az budu bohata , koupim si bmw řady 6 :o)

Áňa řekl(a)...

fakt? :D hej ale ja to auto mam taky uplne rada...to je proste simiruv vuz :D no ty filmy mi dal fido...jako poustel jeden s madonou na tscz 2005, jako chapu ze to je davno a ze si to asi nepamatujes...ale treba dojde k zablesku v tvoji pameti a na vsecho si vzpomenes :D ono to vlastne cele bylo o tom jak ridi auto s madonnou a uplne si to uziva a jezdi jak cvok...:D to nejde asi popsat..zadej si BMW FILMS a stahni si to ;)

Anonymní řekl(a)...

mým snem vždy bylo mít cliva owena..ooo jak ho milujuuuuu

Jossie 8D řekl(a)...

a dari, ty muj filmomaniacku!!!
heled me je to fakt blby, hlavne vuci me, ale ja si to vazne nepamatuju...ale vis co? to je Tim ze mi ryma tlaci na mozek.....

Domi řekl(a)...

víte co znamená mít BMW znamená to Být Mez Wyvolenými....ehm takze vsechny si pekne poridime Bmw s fesnymi ridici.....a pak to bude jen: tak co Jossie jak jde zivot...."ale jo prave jsem si koupila novy bmw.. vis tamto na dovolenou a na jezdeni na party mi nestaci tak jsem si poridiůa jeste to na navstevovani pratel" a co ty Dari? "ale jo Clive je celkem dobrej sofer az na to ze nekdy nevi kdy prestat":D a co ty Ano? "no Brad se teprv zaucuje ale verim ze svou roli zvladne skvele":D

Áňa řekl(a)...

:D :D :D :D :D Domi...už ti někdo řekl, že dosahuješ nejvyšších levlů hlodů?? to ostatně dneska říkal farář v kostele...ano jsme jako prohlodaná zeĎ :D hej mě to nedalo a musela jsme se chlamat...samozřejmě jen tiše pod vousy