čtvrtek 18. ledna 2007

básnička :)

Komchez je tak asi jediný co mi skládá básně...tahle se mu uplně povedla...šak víte, on a frístajl :D
Anička je nemocná,co má nikdo nepozná.Jenom doma líně leží,Chrchlá,kašle,dýchá stěží. Prášky musí Bobek bráti,nemoc začíná ji...štváti.Brzy se z toho dostane,až ji imunita povstane. Než jsem já do TV zašel,chyt jsem od Ančete kašel.Tedka bud jen doma ležím,nebo pro Aspirin běžím. Aspirin jsem levně koupil-bez doplatku,neprohloupil.Ted už zase čilý jsem a píšu si s Ančetem. Viry,bacily jsou humus,když je chytneš,žádný bonus. Jenom doma marně ležíš,čekáš,jestli se vyléčíš. inspirace-není cizí,mám umělecký talent ryzí. Zkus to Anchezi na chvilku,snad taky chytneš ůchylku. Skládat básně to mě baví,hned je život více hravý. Krátká,ftipná básnička,hned zdravá bude Anička.

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej tak ta je uplne megasqelá, akorat muzu mit dotaz? kdo je komchez? :P abych vedela jaky basnicky talent mam obdivovat :oD:o/

Anonymní řekl(a)...

Hej Anchezi.... Nebo spis Komchezi :-P To je uplne grandiozni :D

Jossie 8D řekl(a)...

chacha, tak uz vim kdo je komchez...njn mam svy spiony...ale mohlo me to napdanout no....ale jako Komchez je fakt talent :)

Áňa řekl(a)...

:D hehe...jako jo, on...vlastně vy jste tam nebyly :D jsme jednou měli víkendovku a on tam venku večer frístajloval s Mírou a nadávali si do neoholených nohou :D to byla fakt srAnda :D

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm, tak tam sme fakt nebyly, ale zazila sem Komchezuv freestyle na festu a vyslechla sem si od nej prisnou kritiku na ten muj :oD