pátek 5. ledna 2007

Silvestr


jak dlouho očekávané téma co? :) vidím že muj blog postupem času a navíc vlivem konkurence upadá... :) jako ne že by se mi plnily slzné vaky, ale jako dobře budu si psát pro sebe :)
Silvestr byl super, jakože naprosto nevinná párty bez marihuanových koláčku, příjezdů ufa a tvrdého alkoholu :) obešli jsme se teda obešly páč tam nebyl Míra ani Alík :) s vzýváním potomků MOA a jako nějakými těmi chlebíčky a koňakem..za všechno mužou ty kachničky...:-D tak jo...ukážu tu pár fotek... :)

8 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

jak to myslíš...jas em chodim pořád, i několikrát deně jako...akorat se tu posledních pár dní nic moc nedělo, ale ted du hltat!!!:oD

Áňa řekl(a)...

ho ho ho...tak byly svatky a nejak nebylo moc o cem psat pac to byly moje nejvic lenosive svatky...:) a posty by byly asi o tom jakoze...dneska jsem snedla moc dobre cukrovi a koukala na filmy..

Jossie 8D řekl(a)...

hehe, tak muzes psat o filmech hej...no ale tak jako aspon to ensvadej na ostatni ze se tu nic nedelo, jako...

Áňa řekl(a)...

coze? no jiste...hej tak.. :-P bleeee...jak to jako myslis jako?

Anonymní řekl(a)...

Hej, TY jo, čekala jsem, kdo se ozve další:-)! Bobí, já sem taky chodím! a máš to tu moc hezký!!!

Jossie 8D řekl(a)...

presne co yb to byl za ent bez anineho blogu...vzdycky du na mail, spoluzaky, tensing, xchat a apk an tvuj blog.....

Anonymní řekl(a)...

jako ano myslim ze tvuj blog je proste nejoriginalnejsi(promin vlad, josefko,sperlich, suelindo psindo):)

Jossie 8D řekl(a)...

hej presne!!! souhlasim s drcou!!!!