středa 21. února 2007

Pád do tmy a konečná fotka se špekem :D




Druhý horor co jsme si pustily byl Pád do tmy... jakože původně jsme se chtěly koukat na Drž hubu-nebo teda aspoň já páč jsem se vcelku bála, ale pak se to nějak samovolně zvrhlo :D tenhle horor mi naštěstí ani tak hororovej nepřišel..jakože tam vystupovali zombíci a tak to bylo takové nadpřirozené a vcelku málo skutečné, víte jak to myslím...žádná okoralá samara :D ...i když když tam jedné borce vylezla kost z holeně tak mi dvakrát nejlíp nebylo :) no ale jakože se to dalo ;) no a konečně jsme se se špekem vyfotily...protože my spolu fakt žádnou fotku neměly :D tak už máme...fotily jsme se ráno před školou-jakože doslova před školou :D a jana koukala zrovna z okna a tak divně se na nás koukala :D ale máme fotku-karamba jupí :D :D

3 komentáře:

Áňa řekl(a)...

jej...nejdou mi otáčet fotky tak se omluvuju..

Jossie 8D řekl(a)...

tyjofka, vis co sem si prave uvedomila? ze jedna moje kamoska ze tridy taky rika karamba jupi a to je uplne originalni hlaska a vy ji mate uplne nezavysle na sobe, husty!!!odkud ji mas?

Áňa řekl(a)...

kecy vážně? :D to říkal jeden kluk co je z orlováckeho ts a je to myslim bratr nebo nejaky pribuzny nejake luccine kamosky z Brna co ji delala na festivale palacinku nbeo toust...no to je jedno :D ale rikal to furt a me se to nejak libi...nebo ze bych mela myslenkovy most s tvoji kamoskou?? :-P