pátek 9. března 2007

cesta do Prahy



samotná cesta na prázdniny započala už v pátek kdy jsem měla zavést sestru do Olomouce k babičce na prázdniny. Asi někdy kolem jedenáctý jsem nastoupila do vlaku v Čelčicích kde děsně pršelo a potom, co jsem si přečetla smsky od Drči o tom jak se na ni uchyluje nějaký chlap jsem se vcelku bála :-o do Olomouce byli spolucestující opravdu vidláckého stylu-děvčata čtoucí bravíčko a jásající nad články s Tokio hotelem a týpci se sluchátkama rozvalení přes deset sedadel :D no hrůza, ale furt lepší než ten děs v okamžiku kdy vlezete do rychlíku na Prahu a musíte si sednout do nějakého kupéčka k pochybným lidem. Naštěstí jsem měla vcelku štest :) jela jsem v kupé s hochy co jeli na Shakiru a byli takoví...no jak to říct....zženštilí?? :D a pak týpek co vypdal jako kífr satrlend...a mám jeho cigaretu, ale o tom třeba až jindy :D ;) ale cestu zpříjemňovaly davy fanoušků ze zlína co jejli na plej of nebo co...nevyznám se v tom a jak přijeli do Prahy tak je éééééé prahááááá vy čůraci, zlín forevr... :P takže trocha adrenalinu přece jen nechyběla :D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ať žijou madoňáci:))

Áňa řekl(a)...

jo přesně...a další jim podobná stvoření :D