neděle 11. března 2007

pondělí :)







V pondělí jsem vstala a v pokoji ležela ještě nemocná sestra Matylda a já se vzbudila a ona ještě spala a já nevěděla kam jít a co dělat, protože prostě v cizím domě... tak jsem trávila volné chvilky zíráním na jejich užasné závěsy a čtením čili čili :) a pak vstala protože Sofinka kňourla po mamince, která šla k doktorovi... nakonec jsme všechny tři skončily u televize a koukaly jsme na pohádky :) zavětily mě do Karcoolky a Grinche a pak jsme sjely ještě kousek Aut a celého Valianta-prostě pěkné pohádkové dopoledne ;) odpoledne přišla Džouzí s vyrazily jsme do muzea voskových figurín, kde mě teda paní mírně namíchla tím, že mi nemůže dát studentskou slevu protože nemám žádné potvrzení o studiu...jako fakt výžser-nevím k čemu by mi v Krnově byla ajsik karta, ale po téhle zkušenosti si ji nechám vyřídit teda...naštěstí dobrosrdečná Josefka přispěla a šly jsme :* patřičně jsme si to užily-vidět Arního hnedka u dveří bylo opravdu uvítavající.. :) pak jsme přešly do jakési komunistické sekce, kde pak kousek opodál postával Putin a nějací cizinci mu šahali na jeho blůzku, tak přiběhla rozvášněná Dagmarka-nebo jak se ta baba jmenovala a začla řvát NOU NOU NOU a pak si jen pod vousy dodala-oni nám tu vyslíkaj Putina :D takže fakt histerická Dagmarka.. později jsme přešly do sekce, kde byli umělci a takoví ti papláši jako třeba matka Tereza, Dalajláma nebo Jan Pavel II.. Dále "men in blek" což byli politici ve svých kvádrech-třeba takový pan Masaryk-tomu to vážně seklo :) ale závěrečná sekce-hvězdy ze součastnosti-hibridní Aneta Langerová, sir Elton John, Forman, Helenka Vondráčková... a nezapomeňme na nejlepší české sportovce, kde samozřejmě čněl hokejsta mého srdce Jaromír Jágr :D na konci jsme se ještě vrátily do takového "zrcadlového sálku" kde seděli týpci a kutili tam nějaké promítání o tom, jaké obrazy pouštět aby to bylo co nejmagičnější a tak jsme poseděly a koukaly s nima, když jsme za ten vstup daly tolik peněz :D procházku p městě jsme zakončily v čokoládovně a converzkovém obchodě :)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jaktože tu nemáme žádný fotky společne s Anulou Edou a dominikou???
blééébléééé fuuj :D
se koukni na muj jaká sem šikovná a co tam mám :D
hm hm hm....
chlápku chlápku....
hohooo

Jossie 8D řekl(a)...

jenze ty zadny jiny fotky nez s anou edou a dominikou nemas, ne? :oD

Jossie 8D řekl(a)...

ale jako jo, ams to tu naky nedokonceny...co ostatni dny? co nase fotot s tokio hotel? :oD

Anonymní řekl(a)...

má fotky s náma...

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Áňa řekl(a)...

děvčata klídek :) dejte mi čas :) už se na tom pracuje ;)