sobota 7. dubna 2007

Body


No a když už jsem u toho, napíšu tu něco o Body.. :) jsem se o ní ještě nezmínila.. :D a navíc od včera spolu máme fotku-my ji měli aji předtím, myslím že z letošního výletu, ale to jsme se fotily na kopci po celodenní túře, tudíž preferuju tudle fotku :) Body je prostě můj kafový kámoš a říkám vám, ta holka jednou porodí štěně :D protože neznám nikoho kdo by měl takový kladný vztah k pejskům než ona.. a navíc je hrozně hodná, když je s Jirkou jinak po ránu ve škole na ni radši nemluvte :D :D ale jinak jsem ji samozřejmě vděčná za to, že včera uklidila po Bartovi hovno a že mi dává opisovat písemky z chemie, pokud je teda zrovna ví :)

2 komentáře:

Domi řekl(a)...

3 zásady jak se stát přítelem: 1.buď hodný 2.uklid výkal 3. poskytni cenné informace......to bych i splnovala pokud by se tedy vykalem mohl myslet i ten muj:D:D

Anonymní řekl(a)...

rád bych ti tu tvou stránku pochválil, ale nenacházím na ní to co hledám a internetové odkazy stále "blijou" tvé jméno a spoustu píčovin o tobě......palestinu tady nevidím. prosím, neber si to moc osobně, pokračuj ve své práci dál(jen bych byl příště rád, až zase budu hledat nějakou radu na internetu, že mi nebude radit polopubertální děvčátko). hodně zdaru ve vidlákově_______martin