pondělí 23. dubna 2007

Jamiroquai


Dneska.. jupi jou karamba jupi jej! s emi konečně povedlo stáhnou písničku po které se pachtím už od TSCZ 2004, tančili jsme na ní tanec a mě se děsně líbila a pak jsem na ni zapomněla a dneska jsem si ji stáhla a poslouchám ji furt dokola.. zpívá ji týpek, kterého jeho práce očividně baví, protože každej jeho koncert je dokonalá šou :D a musím se přiznat, že mi vyslovení jeho jména vždycky dělalo problém.. DŽEMIROKVAJ? řekli byste to tak? :D Je to ale šikovnej týpek.. * a zde ta zmiňovaná písnička

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já používám džemirokvej, ale to tvoje je asi správně...

Jossie 8D řekl(a)...

hej miss, pssst, ale mam pro Tebe interní zprávu...asi neumís vkládat odkazy:oP

Áňa řekl(a)...

kuuuurna.. tak ja jsme looser.. to je hrozny ucit se od josefky, ale nic jinyho mi v tydle situaci nezbyva.. :D

Jossie 8D řekl(a)...

jak to myslis hrozny? dyt zatim si mi s blogem pomahala jen Ty;) tudíž nyní sou Ti otevřené dveřek novému poznání...uvidíš, že spolu to zvládnem ;)))