sobota 14. dubna 2007

Klárinka bobinka


:D jakože Suelin a její dítě.. :D je to dcerka našeho tělocvikáře Vilímka.. a jak sama řekla jako reakci na: Klárko ty si ale blbá holčička že chceš na gympl.. nee.. já jsem Vilímková :D takže klárka prostě.. samozřejmě jako každýmu mimi ji trvalo než si na mě zvykla, ale pak začala bafat suelin.. jakože ji donutila ji lehnout (chytla ji za výstřih a přimáčkla k zemi :) ) a nechala ji usnout a pak udělala nevinné BAF :D no milí dítě.. seděly jsme u řeky a přišel pak i Milan a Luki-jeho psík, kterej je obnormálně přerostlej a vypadali jsme fakt jak rodina.. děsivé.. :D ten pes to ještě utvrdil :D a tak jakože suelin matka, milan otec a já milanův bratranec zdegerenovaný do sestřenice :D Milan totiž je prej jediný muž v celé jejich rodině.. jakože samé sestry, sestřenice..no děs :D

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm opravdu ajko ideální rodinka...a tobe to fakt slusi miss ;o)))

Anonymní řekl(a)...

oooo, Áňo, jsem tak ráda, že sis moji(teď už naši)Klárinku tak oblíbila, příště si ji vezmeme zase! Hej a byla to fakt prdelice...moc se mi to líbilo!!

Áňa řekl(a)...

:D prdelice.. to teda jo, škoda jen že je tak blbá když chce jít ve dvou letech na krnovskej gympl.. ale zase škoda, že ji tam asi nebudu potkávat.. ledaže bych furt jen propadala?? :D heh..

Jossie 8D řekl(a)...

hej Ty si maslo...tys ji fakt rikala, ze je blba, ze tam chce jit? dyt si mohla narusit jeji detskou psychiku...rozbourat jeji detsky sen....to od tebe ale bylo velice nevychovne...kam bys chtela aby sla? :-O na zemedelku?!?! :oD

Áňa řekl(a)...

:D boze jen to ne.. protoze vim jak by vypadala az by vychazela ze ctvrtaku :D