úterý 3. dubna 2007

něco si tu dlužím...




.. a to něco je doslov o jarních prázdninách.. den s Míšou, návštěva IMAXU a tak.. a vím, už to není tak nedávno co se to stalo a já si už ani toho moc nepamatuju, tak tu vylepím pár fotek jen tak pro představu.. :D Dala jsem si sraz s Míšou ráno a šli jsme si koupit snídani.. no... a sraz byl myslím kolem 10. na Můstku, ale já se tam dostala až někdy před jedenáctou protože... nooo ... :D protože jak jsem vycházela ven od Smolkovic branky pes Bobeš-labrador se zázrakem protlačil ven a rozhodl se, že se proběhne po okolí Chodova. S čímž jsem samozřejmě nepočítala :D a on se rozběhl a furt utíkal dál a dál, tak jsem běžela za ním, protože kdo ví kam by pak šel a volala jsem paní Smolkové co mám dělat. Pes furt běžel a jen se zastavil aby někomu rozhrabal kytičky, počural záhonek nebo očuchal fekálie jiných tvorů :P ale jakože po asi 5 hovorech jsme se s paní Smolkovou potkaly a já nasedla celá vyděšená na metro na Opatově :-o s Míšou jsme prošli Václavák, Staromák, Petřín a zašli jsme i na Pražskej hrad a celou cestu jsme sháněli prsten pro Darču, který si zapřála ať ji ho Míša z Prahy přiveze. Tak jsme ho sháněli a mezitím jsme potkali na karlově mostě paní Vičanovou a malého bratra, před kterýma se padesát procent z nás bálo a utíkalo :D.. a pak jsme zjistili, že máme hlad a vyšli jsme si do prvního mekdonalda v Praze a koupili si tam velký menu :) no prostě to byl super den.. :D Večer jsme pak s Jossie fičeli do IMAXU na Misi na měsíci.. no a víte přeci.. IMAX ;) co si budem povídat.. :D

1 komentář:

Áňa řekl(a)...

ty jo.. koukejte kam koukáme..