čtvrtek 17. května 2007

Houmr :*




hej no není to ňufínek? < je reakce všech co houmra viděli poprvé a odpověď? ne, není to ňufínek.. :P dneska nějak vůbec nespal a jelikož jsem spala na zemi tak když jsem ho poslala někam jinam :D tak se zase vrátil že :P ou jeee.. bejbe bejbe.. tenhle týden se stylizuju do franknštajnovy něvěsty.. :D ty kruhy pod očima jen tak někdo nemá a že by někdo oplýval takovou protivností jako já? :D huaaa.. :D
ale jo je to brouk.. :D dneska bylo konečně pěkně tak jsme spolu šli ven a vyfotili pár fotek :D no a pak to přišlo.. BART :D Houmr jen chudák vyvalil oči, ale to už se na něj Bart valil se svými ochutnávacími sklony :) takže houmr vypadal jak panker a já jak prase, poněvadž když jdete po dešti ven, máte kočku na hlavě a na záda vám skočí pes se zablácenýma ťapama, tak to snad už ani jinak nejde :D

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nechtěl bych spát s kočkou v pokoji..a s kocourem už vůbec ne! :-P :-D

Anonymní řekl(a)...

:D hej Aňo ona má nějake drapky:D hej, ale u nas se nezbaviš te nevyspanosti:D rano tě vzbudí Miky a bude ti žrrát vlasy:D hehe,možná ne,ale spíše jo, jinak víš co chco říct, já jsem ta poslední,ju?:D takže asi víš kdo ti to píše:D

Jossie 8D řekl(a)...

přesně šoupněte ho prostě samotneho třeba do kuchyně on si zvykne...takle ho rozmaazlovat....tsssss.......a presne jsete koucor...si na spani v Tvem pokoji zvykne a to bude prdel az se zacne mrouskat, nebo jak se tomu nadava a vsechno ti smradlave ochcije :OD:OD:OD