neděle 27. května 2007

Jak zničit cd a uklidnit své nervy :)




Řekněte, že občas nemíváte sado sklony.. dneska.. milý den, slunko svítí a ráno jsme asi po 100 letech šli do kostela, protože byla svatodušní neděle, což je ten den jak nad apoštolama lítaly ohnivé jazyky, což mě teda vždycky fascinovalo :D a říkala jsem si, dobré nebude večeře Páně.. a ona byla.. :D nechápu co to je za zradu.. kdyť není první neděle v měsíci.. nechápu.. no ale byla tam i Suelin a Honza, což teda bylo dost velké svatodušní zjevení :D a pak jsme grilovali maso, no mňamí :P a pak se nějak udělalo vedro tak jsme se koupali a najednou si sestra vzpomněla, že musí vrátit dvd do půjčovny.. a že se ji nechce a hodná Anička si právě nevinně popíjela kafe, tudíž proč by nemohla jet právě ona :D jo zkoušela jsem všechny možné možnosti jak se tam dostat jinak než na kole...hmmm.. hovno z toho.. tudíž jsem tam jela, poslechla si větu "v pořádku, děkuju" a jela zase dom. V oblečení jsem skočila do bazénu,miluju koupání v oblečení hej.. :D mě to vždycky fascinovala když ve filmech padali opilí na nějaké párty rovnou do bazénu :D a pak bylo vedro, sluníčko svítilo a já se rozhodla skončit život tohoto pěkného dvd :D ty filmy mi nešly rozjet a tak co s tím, nikdo ho nechtěl, tak jsem ho rituálně zničila. Důležitá je podbarvovací hudba k tomuto činu : IN BLOOM od Nirvany byla taková stylová :D a už to jelo...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vážně se ráda koupeš oblečená? To se mi líbí!

wacklodge řekl(a)...

No, já si uklidňuji svoje nervy docela dost netradiční cestou a to tak, že si pořizuji různé cbd doplňky z různých stránek, ale nejvíce moje oblíbená je cibdol... Slyšela jsi o tom už někdy? Pokud ano, jaké na to máš názory? Dej mi určitě vědět :-) Ráda si poslechnu tvůj názor...