sobota 12. května 2007

kreativní chvilka




Myslím, že miluju květen.. fakt dobrej měsíc.. venku je pěkně, na začátku je volno a na všechno je jakoby hodně času, protože ve škole jsou maturity a pokud zrovna nematurujete tak se nudíte :) takže fakt dobrej měsíc ;) a Jana měla narozeniny.. má milovaná Jana.. a tak jsme ji dělaly s Darýskem kalendář, který vám tu dám co jí ho ukradnu a vyfotím.. on je tak krááásný, že po těch 5 hodinách práce jsme si ho s Darčou chtěly nechat, ale myslím, že by to stejně ztroskotalo na tom, že bychom se nedomluvily ani y dvě a někdo by musel zemřít.. :D :D no a včera jsem zase kutila dárek své sestře.. koupila jsem si nažehlovací látku-jakože historka kolem koupi nažehlovací látky je fakt dokonalá-nažehlovačku? zažehlovačku? tak co teda chcete?? :D no a vykutila jsem jí triko.. a taky jsem pak byla v pokušení si ho nechat, protože jsem nad ním seděla celej večer.. ale? je krásný fakt :) a když už jsem měla otlačený ruce od nůžek rovnou jsem poupravila i triko sobě ;) takový to krásně reflexně žlutý od Josefky má teď novou dimenzi.. :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hohoho,už se těším na svoje moje narozky:Phej ty mi ted píses na icq,jakože pravě ted:D

Anonymní řekl(a)...

hm už mi nepíšeš no...hej super...

Jossie 8D řekl(a)...

hej coze, tak to je božé dokonalé a užásné...ajktoze si trak talentovaná a zrucne nadaná, miss moja?

Áňa řekl(a)...

ja jsem prave uplne nezrucna.. tohle byla nejaka svetla chvilka.. ja jsem jinak desnej gramla.. :P ale to triko.. uuu musis mi pak pujcit to tvoje oranzovy a ja ti ho takhle vytunim ;)

Jossie 8D řekl(a)...

ok! a co je to gramla ? :oD