středa 20. června 2007

Antirovnátkoid


Hej paaaani.. po dvou letech si přejet zuby.. paráda prostě.. jsem uplně uáááá.. v nepopsatelné dimenzi z toho.. jak řekl pan otec: NO MORE IRON SMILE :D a je to fakt paráda.. akorát vtipné je, že si toho skoro nikdo nevšiml.. :D prý no víš, já se koukám lidem do očí na né na zuby :D nebo reakce typu ale mě ses líbila i s nimi :D každopádně celou tuto sundávající "operaci" doplnila včerejší "operace" a to vytvoření nefalšovaného dredu co mi ukutila v čajce Esterka.. nebudu říkat jak jsem hezká :D ale pokud jsem se smála předtím tak teď mi asi už jistopádně upadne držka :D

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ten dred je větší div než ty rovnátka..ale jinak dobrý jako :)

Jossie 8D řekl(a)...

ooo, miss ty si jeste půvabnější než si kdy bývala....asi si nemůžu pomoct a nesmírně Tě miluju!!!!:o* a nesmírně Ti to závidim, ty sundaný rovnajze :oP hej a to si je mela 2 roky...ja si pamatuju jak Ti je nandavali, to je spis rok a pul, nie?

Áňa řekl(a)...

:D jo přesně.. posílala jsem tu fotku a všichni je ty máš dred a reakce aaa ty máš zuby žádná :D
.. no 2 roky nee.. dali mi je po turne 2005, coz bylo rijen tusím.. ale ty spodni jsem uz mela od unora 2005.. prostě dlouho.. a miluju svuj usmev asi :) skoda ze se nevidim.. :D sranda.. pouze narcistickej ulet :D

Anonymní řekl(a)...

já si tech zubu taky nevšimla :/ :) ale sluší ti to moc bobe ;)

Anonymní řekl(a)...

hehe,, no jo je to ted v pohode aňo heh,,, ako dlho si to mala v ustach heh?

Jossie 8D řekl(a)...

hej, tak to ja si zas vubec nevsimla dredu, kdybys to nenapsala a zuby sem videla hned jak sem otevrela blog....porste to je asi stavem mysli, ze si takovydleh veci vsimas, kdyz to mas v drzce :oP

Áňa řekl(a)...

:D jo presne.. je to objektivni..ale fakt se usmivam milinkrat vic nez predtim a je to uplne super pocit ;)