pátek 1. června 2007

Den dětí.. :)


poslední půlhodinka než tenhle den skončí.. nebý paní M. tak asi nic nedostanu.. mamku jsem potkala už spící a taťka jen "cože? den dětí?" no.. a tak to asi skončilo.. ráno jsem jela do školy na kole.. bylo to uplně poprvé co jsem jela do školy na kole ráno.. s tou přilbicí to bylo víc než jen vtipné :D škola se nějak přežila a pak jsem fičela na hambáček.. jooo budu jednou děsně tlustá jako takoví ti špekatí amíci co furt žerou hambáče.. když ono je to tak dobrý a navíc si můžu říkat že ta cesta ráno na kole.. :D no.. šla jsem do výtvarky, kde jsem dostala uplně dobré bombony.. když už je ten den dětí :D a pak jsem fičela k makovým a pustily jsme si s Jančou Hooligans.. hej.. ja měla uplně na krajíčku když Pete umřel.. :'( oooo a pak s touto destroy naládou jsme fičely na Večer chval do čajky fandit naší milované kamarádce Vladěnečce :D cestou do čajky jsme potkaly VláĎu, který šel s vidláckým gengem někam zapařit a uplně se k nám hlásil, že být jím tak se k sobě nehlásíme :D a v čajce byla sranda.. pak přišla i babička a koupila štrudlík.. a byl tam i Bořek :D což bylo teda retro jak prase.. aaaaa živá vzpomínka na taneční.. díkybohu že už je to za náma :P
Takže pěkný den dětí vám přeju :*

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pockej ano..a co moje prani jako??tssss

Anonymní řekl(a)...

hej, nejde mi k tobě psát komentáře!

Anonymní řekl(a)...

no a najednou to jde....no já se z toh picnu....no ale už asi nebudu psát znovu, co jsem sem psala předtím...prostě...hm, pak Ti to povím:-D

Vladenka řekl(a)...

vladěnečka....to jsem prosím já..to jsem prosím já;)..chua:D

Áňa řekl(a)...

ooo promin darysku prooomin :D