neděle 17. června 2007

Škorpíci, celej příběh :)




Jak jsme lístek dostali.. :D ano příběh sám o sobě... prostě bychom si ho asi nekoupili za 1500, jakože já znám od škorpionů jenom jejich balady a pan otec je zná jako "metal svého mládí" :) a jeho kamarád má známeho jednoho ze sponzorů toho koncertu, který nějak nemohl jít tak mu dal lístky a ten tátův kamarád dal lístky své dceři a její manžel chodí s tatou do sauny a tak mu nabídl ty lístky a on si je vzal a pak mi z ničeho nic zavolal, že za 3 hodiny jedem na koncert do Čez areny. Jeli jsme.. a byla sranda.. : potkali jsme tam spoustu zajímavejch lidí.. až t bylo takové vtipné, že asi třetina celé haly vypadala jak kdyby si spletla koncert-barbiny v minisuknich a nebo zase uplne babicky nebohé vetché stařenky :D ale povětšinou to byli chlápci s pivním pupkem, věk tak kolem 45 a takovým tím metalovým knírem. Měli zajímavou předkapelu o které bych tu mohla popsat celou stránku-byla to kapela co předskakovala i Merilinu Mejsnovi :D aaaaa odvar, ovšem v tomto krutém severském kraji nebyla vůbec pochopena :D no a pak to přišlo-přestávka a při ní mě oslovil jeden týpek co vypadal uplně jak Mik Džegr a řekl zásadní větu večera.. "Hej, podala bys mi prosím křupky? Spadly mi pod tvoje sedadlo" :D aaaaaa.. nezbylo než říct "jasně jasně jasně".. protože podávali jste někdy Miku Džegrovi křupky? :D a jinak koncert samotnejch geniu byl fajný.. byla to uplně akce a já milovala bubeníka.. hej jo, moje úchylka na bubeníky.. ovšem po jeho větě "Hello, you pigshits" si to u mě hošánek pokalil.. takže jsem začla milovat basáka, páč mu tam dali prostor na uplně fajné asi desetiminutové sólo.. :* aaaa no ale nakonec uplně nejdrsnější byl kytarista a jeho kytara do áčka.. miluju kytary do áčka.. prostě super koncert.. akorát jsem kuli něho musela v pátek ráno " k lékaři" :D

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ach ana,,, hmmm,, i ja sem byl na scorpions, v bratislave heheh na stadione hehe,,, nevolala sa predkapela edguy? hej a musim ta zasvetit do scorpions lebo si tam napisala bludy hehehe,,, hej ana to neni gitara do acka ale do vecka,,, flying V,,, to je jej nazov a inak se ti libilo? a bubenik je aj tak super ehehe

Jossie 8D řekl(a)...

hej to je drsne, Ty proste pritahujes takove přihody, jakože Tě Mike Jagger zada o sve křupky...:oD

Anonymní řekl(a)...

hej cože Edguy?a předkapela?hej milovala jsem před rokem edguy...hmm edguy:D

Áňa řekl(a)...

:D hej matuši.. musiš mě zasvětit.. :D na taboře.. propašujem čizburgry :) jinak hej Edguy to nebyli.. byla to nějaká česká metalová kapela a měli uplně drsného basáka :* :D

Anonymní řekl(a)...

to na slovensku bol edguy heheh,,, hehe sperli boli dobri hhe,,, jasne ana uz se tesim,,, heheh,, inak jeden kamos od z ts uchmatol od nich jedno trsatko ked ich rozhadzovali eheheh takze mame i suvenir ehhe