pátek 29. června 2007

Poslední den..


.. hej hooou.. konečně ;) Koupila jsem Pepovi čokoládu, ale nakonec jsem si ji nechala, i když jsem mu schválně koupila hořkou pro jeho hořkou duši :P no a jak mi to vysvědčení dával tak prohlásil hlod typu "Vše důležité již bylo řečeno".. tak jsem pak přemýšlela co mi kdy říkal a jestli myslel větu "Andulo, vy jste tak trochu matematický salát" tak pak je to jasné :) no vysvědčení v závěru nebylo tak hrozné i když 3 z angičtiny mě fakt štve.. :( po škole jsem fičela s Mončou do výtvarky a pak jsem se šla vrátit k děvčatům co šly do Romana.. Nemám ráda Romano.. :P fakt ne.. i když ten Don Juan nebo jak se ten "džusík" jmenoval byl fajný ;) no ale jinak? zjistila jsem, že bych se klidně přenesla do doby kdy jsme šly na konec školního roku do parku a hrály indiánskovou válku.. naštěstí jsem pak cestou z Romana potkala špeka, který s Jájou, Tomem a Paní X čekali na otevření pizzerky.. jo Jareček mě asi miluje :D prý "Co děláš po škole?" a když jsem mu řekla, že jedeme do Ostravy tak se uplně ptal jestli by ta Ostrava nešla odložit :) a já zase miluju Toma :D on má tak fajně podlité oči.. a navíc.. bratr inženýr :D jenže samozřejmě miluju špeka a neopomeňme na paní X :D
BTW: na té fotce je jeden krnovskej úchylák co řekl Suelin že má pěknou tu.. pozadí :D

Žádné komentáře: