pondělí 16. července 2007

07/07/07




Už je tomu vcelku dávno, co se to stalo, ale já se k tomu dostala až dneska.. je to svatba :D aaaa tak dlouho očekávaná svatba v nejmagičnější datum co teď někdy mohlo být ;) BTW tímto dnem i má milá Sperlich nabyla čtyř nových sourozenců :D no ale o tom třeba jindy.. Ženil se můj oblíbený strýc Peťulka a koho si to teda bral? Telátko neb Klárku raději.. :) Svatba byla v jedné malé mělnické kapli a byla fakt hrozně hezká ;) čtení z Korintským 13, všude spousta slunečnic, zpívající tensing, krásná nevěsta.. škoda jen, že mi tak hodně pískalo v uších, že jsem toho moc neslyšela :P ale to co jsem jinak slyšela bylo pěkné. Huáááá mám tetu Kláru :D Jsme pak kutili cože je pak ode mě bubák.. bratr tvojí tety je tvůj otec ne? :D takže bubák je jakože můj otec? děsivá představa, ale další otec basák se hodí ;) Bylo fajn zase po 5? letech vidět Bonda :D byl to nejretrográdnější člověk celého dne :D

1 komentář:

Aňous řekl(a)...

:o))) Ty jo ty to fakt sluselo...:o) Uz se taky tesim na nakou svatbu, treba Tvoji;o) nebo pak tu moji :D