sobota 28. července 2007

Pirát...;)


Promiň..jsem zlá..teda jenom trošinku...jenom jsem chtěla vědět, jestli to funguje....teda nejsem Ten pirát..ale připadám si jako v zahradě, kterou hlídá asi tak 5 dobrmanů a 3 boxeři:)...heleď áňo já tě mám ráda, i když tady bloguju...ale jenom trošinku..jsem Tě chtěla pozdravit a způsobit nějaké to překvápko:)...tak tedy snad ses měla v chorvatsku krásně...
Vůbec se nebudu zlobit, když to hned vymažeš, až to uvidíš...
Je mi jasné, že Tě to buď strašně naštve, nebo hezky rozveselí..tak uvidíme:)

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

heej, piráte, kdo jsi? :oD

Áňa řekl(a)...

jeeee pirate ja te miluju :) to je uplne krasne.. :D ovsem mirne znepokojujici.. odkud mas moje heslo? :D ale je to krasne diky :*

Anonymní řekl(a)...

PS: to byla sperlich ale ode me to nemas :P

Johny řekl(a)...

hej ano sice nevim kdo to byl, ale jestli se ti to fakt libi, muzu ti hacknout blog taky =óD

Anonymní řekl(a)...

from pirát:)
tak jsem ráda, že se Ti to líbí...jsem myslela, že mě budeš už navždy nenávidět...
ale tak...každopádně všechno nejlepčejší k nározkám a užij si nejkrásnější rok života;)...