čtvrtek 27. září 2007

Moji milí.. prostě milí.. :)


Hej woow.. :D od těchto dvou lidí mám hlášku hej woow :) oni o tom možná ani neví, ale když jsme předtím kdysi spali na ymce tak to říkali tak často, že to říkám taky teď poněkud často :) No ale k věci.. tito dva lidé, i když mě znají jen chvilku mě dokázali podpořit na mém fotoworkšopu, který by byl bez nich asi možná trochu zabitý.. jakože dělají takové ty nezjištné věci, které dokáží naprosto spravit totálně špatnou chvilku.. :) hmm a navíc se oba stále usmívají.. tudíž milí, prostě milí sourozenci.. :* mladěvypadající Marťa a Morti :*

2 komentáře:

Domi řekl(a)...

aaa já je miluju a Martinka mi teď slíbila že můžu být jejich nová sestra...takže uááá jejich rodinka je úžasná:D
Tedy tvoje taky rybko ale vy byste me asi neadoptvali co?:D

Áňa řekl(a)...

:D :D :D jo tak nova sestra jo? :D no.. hej promin, kdyby tu nebyl dotycny bartolomej a houmr.. uz tak se nevejdem do auta :D