čtvrtek 20. září 2007

Novinky?


Takže co je nové.. vesměs nic.. :) dneska jsem se odvážně nechala vyvolat z dějepisu a stejně jsem to zmrvila, ale to je vedlejší.. no nejlepší bylo sledovat ten okamžik kdy se někdo zeptal kdo se nechá vyzkoušet :D a pak když se provalilo že já, tak padaly hlášky jako heej já ti dám bombon když se necháš vyzkoušet, chceš se napít mého pití nebo jéé ty si ostříhaná, že? ty máš ale pěknou afinku, hlavně se ale nech vyzkoušet.. no jo.. lidi jsou svině.. :P takže novinka? krátká afinka a konec ema :D

3 komentáře:

Vladenka řekl(a)...

no tady TÉ afině to poslední dobou dosti sluší:P

Jossie 8D řekl(a)...

ty moje brodwayská kulturo...si kočka :o* hej a to, napiš mi někdy mail...aspon krátký :oP
PS: a nesnaž se v té škole zas tak, pak by se Ti ještě mohlo stát, že budeš chytrá...:oD

Áňa řekl(a)...

jo te dopis uz doufejme prijde.. snad se nikde nesekl.. :P a neboj me se to ze bych jen tak pres noc zmoudrela stat nemuze.. :P