středa 26. září 2007

Novinky? :)




Já tu zase nějak dlouho nepsala.. ani moc nebylo o čem.. :D já se vlastně vcelku nudím.. :D i když ne tak třeba v pondělí jsem venčila Barta po krnovským parku, protože ho měl tata v práci a když jsme čekali na segru tak jsem ho vzala s sebou na procházku, ale ten ňuf celej den nežral a jak byl hladovej tak tam v parku sežral kus molitanu :D jako hlad je hlad no.. a tak jdem dál a on se vysere tam doprostřed parku.. aaa.. nemám ráda lidi co neuklízí po svých psech, takže se asi nemám ráda :/ a pak už jsem vešla do toho školního dvora Teře naproti a jak tak vycházely ty děti, tak s Bart stoupl mezi ně a vyblil tam ten molitan :D no a včera? byl nějaký zdravící den, jakože mě zdravili ve škole lidi co už dlouho nezdravili :) a pak jsem celý večer dělala protokol do fyziky.. hnus :P a dneska? něco extra? jo potkala jsem bratrance Vojtu co mě děsí :P a konečně jsem viděla našeho Japonce a Brazilce na gymplu.. :) a pak že se v Branticích něco děje :D jo a máme ve zkušebně nový plakát s Gwen :D :D :D

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:D ty rasisto:D hehe gwen kouká na gwen, nechápete?přijedte k nám do zkušebny a pochopíte:D hoho a jinak Áňo?ty ses toho aspon už zbavila,ale já tam měla chybu,spíše krili a mě se to nechtělo přepočitavat,takže jsem to ted konečně dodělala a nekoukáma na prisona no a proč?jirka se dívá na óčko na 80.leta... hmm:(

Anonymní řekl(a)...

hej aňa ja ti to tu idem rozjet som zvedavy kto to vsetko cita heh a vsetco chceme zistit kolik lidi sem chodi ze,, tak sem napiste ani dela jej to radost heh,, hmm a komu mam este napisat heh,, ok uz nejdu psat lebo budu ako aňa a nebudem sa mat rad lebo nemam rad dlhe vzkazy take o nicem ako tenhle tak zatim hehe

Vladenka řekl(a)...

jo jo...ať žije body..vlaĎ a její potential husband:) - kdo neví, tak ať se příště staví do naší hodiny angličtiny...snad nikdy ještě nebyla tak vtipná protože áŇO?;)...HE SHOULD BE TALLER!:D

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm, hej tady to zas jendou jede :P choďte i an muj blog....jakože áňo, jak to děláš, že si tak úspěšná...Ty moje v průměru nejoblíbenější tensingářko do 18-ti let :oD

Vladenka řekl(a)...

osobně si myslím, že opravdu nejlepčejší je...jak gwen kouká na gwen:)