pondělí 3. září 2007

Prázdniny? kde jste?



Hej wow... sleduju, jak jsem se tu jaksi zasekla se svým blogováním.. on totiž vůbec nebyl film na nic :( po Vrchlabí jsem byla doma asi 2 dny-jeden z toho jsem prala a druhý jsem jela s daříčkovic děvčaty a Janou do Opavy na koupák :) teda bylo to dobrodružné a místy až adrenalinové :D prý hej ty holko s batohem, ty holko se sandálama :D ale cestu na koupák nám ti hoši ukázali, takže to nebylo zas tak špatné :) byla to super akce, aspoň se naše sestry zabavily a nezlobily :) no a další den jsem hnedka jela do Paříže ze které jsem se vrátila 21. a to jsem hnedka zase jela na tábor, takže správný prázdninový masakr. Až budu mít fotky napíšu něco o Paříži, ale zatím třeba jen stačí říct, že se mi odtama fakt nechtělo odjíždět :(

Žádné komentáře: