pátek 28. září 2007

Sv. Václave.. :)


Dneska jsem se konečně dostatečně vyspala ;) a když jsem se ráno vzbudila a šla si udělat čaj, máti se koukala na jakýsi starý německý nebo britský film o svatém Václavovi :) a bylo to uplně divné.. až jsem si říkala, že žít v té době tak jak líčil ten film muselo být děsící.. :P zlaté 21. století a václavův státní svátek.. dopoledne jsem silně lenošila a nebo šla ven s Bartem.. ven v tom ukrutném dešti.. :P odpoledne se jaksi zvrhlo na špakovskou párty na Dolní 21 s VlaĎ, Jankou, Sperlich a samozřejmě Špečkem.. a zvrhlo se to do sledování Prison breaka.. ooo jak já miluju Majkla :) ten serial je genialni ;) bylo to fajn.. tam jen tak sedět a hromadně obdivovat Majkla :) protože to je bratr-týpek

3 komentáře:

Vladenka řekl(a)...

jééé...majkl...:*

Áňa řekl(a)...

jooo majkl.. :D jsem nekde cetla s nim rozhovor jak mu vzdycky rano kresli ty kerky :D

Suelin řekl(a)...

Tak Honza má první dvě řady v počítači, takže teď máme po večerech co dělat ;o)! No a dokonce ani Majkla neobdivuju sama, on ho obdivuje se mnou :-D! jn, ty oči.... Tak kdybyste se k nám někdo chtěli přidat...přecejen dvě řady jsou dvě řady =o)