neděle 21. října 2007

vločky a nejen ovesné



Sníh? sníh.. a kdy se to stalo? no.. já to vím uplně přesně ;) šla jsem po výtvarce na autobus a sestra mi tvrdila že jede nějaký v 5, což se mi nezdálo, protože ani nebyl napsaný v jízdním řádě, tak jsem tam stála už od 55 a klepala na zastávce sama kosu a on opravdu autobus v 5:05 přijel a vyjel až o čtvrt. Tak ale přece jen lepší sedět v autobusu než mrznout na zastávce.. a jelikož jsem tam vlezla mezi prvníma, sedla jsem si až dozádu a koukala z okna. Postupně začali chodit další lidé, až přišli nějaci vidláci a i přes zpívající TATABOJS byla slyšet věta "vole vona sedí na tvým místě". tak jsem koukala z toho okna a jak byla venku zima a v přetopeným autobuse vedro, začala se mlžit okna.. tak jsem si je rukávem odmlžila a uviděla ty malé vločky.. ty malé krásné vločky :) autobus se rozjel.. ono sněžilo a já si přeladila ipoda na SNOW od redhotů..

1 komentář:

Luc řekl(a)...

neříkala jsi mi,že tě vezla domů máti?ale nevadí mno...