úterý 13. listopadu 2007

... ?

Přichází obávaný post bez obrázku.. aspoň si ho třeba nikdo nepřečte :P
Hmm tak tohle jsem fakt nechtěla.. kdyť šlo jen o slohovku, nechápu proč to všechno kolem.. Áňo Áňo, příště se vyvaruj konfliktním tématům nebo návrhům na něčí názor, páč ke střetu a nesouhlasu dojde pokaždé.. :( je mi to fakt líto...lidi se mění..
takže tohle skvěle přispělo k úžasnému dnešku, který byl ve škole už tak zoufalý, že samotný Čajan se zeptal: Aničko, co se děje? Proč se tam nahoře chováte jako onehdá v kvartě?.. jo dnešní fyzika byla fakt krušná, plná tance a ignorování výkladu o lámání světla. tak jsem mu vysvětlila, že to je prostě jen nějaký eror dneška, že je dlouhý den a že jsem toho moc nenaspala a on to s klidem vzal..
No nenaspala.. ehm.. :D čím to? jo spala jsem po 100 letech v pondělí u špeka a nějak jsme si pak pustily Pomádu a tančily na Hives a celé to bylo takové zvrhlé že se ani moc spát nedalo :D a předtím jsme byli i s Jájou v kině na Hvězdném prachu. Hmmm moje recenze? Na to že to označili jako akční fantasy, což je spojení dvou druhů filmů co moc ráda nemám, tak to bylo moc dobré :) fakt se mi to líbilo.. takže si na to zajděte.. :D do našeho kina s dvojsedačkama..

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Áňo,moje milá Hildegarda zemřela,nebo fingovala svou smrt.To jako že ráno na soustředění se sborem,šla na záchod a už se nevrátila.NA ZÁCHODĚ JSME NAŠLI zásuvku bez dětské pojistky,ve zdířkách byl prach a na zemi malou hroudu spáleného plastu:( Neví,nevím,ale držím smutek...Mohla bys mi prosím poslat její fotky na: Arnie.stepan@seznam.cz

Jossie 8D řekl(a)...

hej miss, si to tak neber :o* Baštím tě ;o)

Anonymní řekl(a)...

snad jste se neuchylovali na dvousedackach?:D ano ..jinak..kasli na to:-*

Áňa řekl(a)...

tak co jineho chces na dvousedacce delat? :D nee zraly jsme tam banany v cokolade a pak tam sedeli vsichni tri i s jajou :D

Tina Petersen řekl(a)...

Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail. com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818