čtvrtek 22. listopadu 2007

Další promo fotka


Volné hodiny.. jsou fajn.. :)

16 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

pěkné ;o) kde je to focené?

Luc řekl(a)...

u nás ve zkušebně...

Anonymní řekl(a)...

hej moje boty:D

Anonymní řekl(a)...

jake boty?:D

Luc řekl(a)...

a to ani netušíš kdo všechno známý i neznámý si je zkoušel:D

Jossie 8D řekl(a)...

hej ci sou ty boty? sou hrozne krasne ;o)

Luc řekl(a)...

Míšovy...jsou a moc no...

Anonymní řekl(a)...

spacha me na misu harakiri a rozdelime si jeho konversy:D

Domi řekl(a)...

heeeej!!!!!!! neeeeee!!!!! to jsou TY boty na které už si srašně dlouho šetřím a pořád se mi to nedří ale už jsem na dobré cestě....ach jo Converse all star model cris-cros...to bylo to co mi vzdy znelo hlavou.....a ted je ma uz nekdo jiny!!!:(....ps jinak rybu hodila jsem par fotek ze slusky a jedno videiko na svuj blog:)

Anonymní řekl(a)...

hej domco!!ty mas blog a ja to nevim?????csssssss

Anonymní řekl(a)...

hej holky mate stastie ze ten kabel nie je moj,, to by som asi vrazdil hehh,,, uz to videl tuto fotku ten komu to patri hheh,,, hej ako fakt radsej si budem moje veci odvas drzat dalej, uz sa mi stalo v karloviaciach ze mi niekto zobral oblecenie ked som sa sprchoval hhe no

Luc řekl(a)...

cože?:D to jako opravdu?:D

Áňa řekl(a)...

pockej sperlichu to nevis ze jsme mu s jossie slohly obleceni? :D a pak privazaly ke sklenicce ne? :D ehm.. :D my si jen hrajem.. a kdo si hraje, nezlobi :)

Luc řekl(a)...

no nevím...už teda vím:)

Vladenka řekl(a)...

jo tak tohle se děje, když se někomu dají klíče....
škoda že nemůžu chodit s váma;)

Jossie 8D řekl(a)...

hehe, no vidis Matusi....na to obleceni sem uz malem zapomnela...kdyz ono se tomu fakt nedalo odolat..ono tam tak lezelo na tom okne a rikálo,"úúúú, Áňo! Josefko!...."