pondělí 10. prosince 2007

Crash


Po dlouhé době jsem se koukla na nějaký film। Nevím vždycky se to nějak zvrhne a zvrhlo by se to i teďka kdyby měl špekáč světlo na kole. Ten film mi doporučil Vláďa... ehm ehm॥ :D jsem si říkala, že to bude pěkně pochybné a když se mě zeptal jestli si myslím, že kouká jen na samé sračkové filmy, tak jsem musela kývnout. Ale říkal, že tenhle je fakt super. Takže se mi doma objevilo další filmové dvd od Pavla :)) a recenze? wow.. dobrý film, i když je pravda, že by se asi nelíbil každému. Takže tu hodím recenzi, která není moje, ale fajně to celé shrnula: Docela jiný pohled na rasismus a strach. Emotivní, dokonalá skládanka příběhů několika etnik, složená z jejich vzájemné nevraživosti, nepochopení, vzteku a vzájemného strachu. Smutný (děsivý) obrázek o zemi, kde se každý bojí každého. „Nechovej se, jako bys mě znal.“ Jeden z nejlepších filmů, jaký jsem v poslední době viděla!!!
(ta fotka s tím článkem nesouvisí :))

3 komentáře:

Luc řekl(a)...

ale určitě na sladkého glena ve once nemá hlavní hrdina:P

Anonymní řekl(a)...

miam miam houbička :D

Luc řekl(a)...

:D julo, kroť se:D