pátek 14. prosince 2007

cukrovíčko.. sníh.. paráda..


Jakoby zase byla malá potřeba vyhodit nové zážitky.. je mi vás líto.. :P dneska sněží :)) sněžilo sice už včera, ale dneska to byl takový ten pravý sníh, který vytváří iluzi, že se nacházíte v malé skleněné kouli, se kterou někdo třepe a kolem vás lítají malé vločky sněhu :) nááádhera.. tohle člověka hnedka naladí, navíc pečeme cukroví-linecké rulez! miluju linecké.. 8) z perníkové fáze jsem postupně přešla k lineckému. Jinak dlouhá a nudná škola, kde mi nezbývalo než sedět a tupě zírat před sebe a přemýšlet o všem možném a právě i nemožném, až pak přišla podezřele hodná Sperlich se svými kapesníky a už to jelo.. :) :*
Odpoledne typicky výtvarka, kde jsem konečně dokončila tu emoci॥ a zachvátil mě ten správný vítězný pocit dodělaného díla :) .. ale na tom nezáleží, protože venku sněží। Krásny, čistý, nový sníh, který zakryje starou špínu.
další hudební vsuvka :))

5 komentářů:

Luc řekl(a)...

hele proč jana vypadá tak jak ty?:D a cože to já s těma kapesníčkama?:P a ukazovala jsem ti i ten tank?:D

Jossie 8D řekl(a)...

hej já si taky nejdrív myslela ze je to áňa a ne Jana :oP

Anonymní řekl(a)...

hej ano..ty delas jako bych v te skole nebyla:-/ tssss...

Luc řekl(a)...

jej, dyt každý ví,že s ní sedíš v jedne lavici a trávíte hodně času spolu... dyt tu byla era kde měla Áňa tady vystavených milion fotek...

Anonymní řekl(a)...

hej..pěkná fotka :)