pondělí 31. prosince 2007

Mááárdi.. já tě milůůůůju


Šípkovice? mňam, to je novinka :)) jinak bejlíz, červené víno je lepší než bílé, kola s rumem॥ nebo spíše rum s kolou? no ou jee.. a za chvilku tu bude šampaňské। Jo silvestr doma má výhodu plného baru :)) před chvilkou jsem byla ještě venku s Bartem a dala jsem si sluchátka a do nich FIXU a HIVES :) myslím, že jsem našla tu správnou hudební kombinaci na silvestrovský večer. Díky všem co mi poslali zprávu do nového roku a nebo zavolali :)) není nad silvestrovské hovory :D
V nekonečné umění Ahaaaa. ahaaaa.. :))

2 komentáře:

Domi řekl(a)...

hmmm a co teprv takovy bubenicek?:)

Anonymní řekl(a)...

bubeniceeeek!!! když sem byla na jejich koncerte ted v listopadu tak si po po koncerte bubeniček sundal botky běhal tam s namalovanejma nehtama na nohou a když se bavil s nákou holkou sednul si o koše a jenom koukal do blba :D sem seděla na schodech vedle něho :P
ale Mardi..... :D