čtvrtek 13. prosince 2007

Sandwich




Čtvrtky jsou dlouhé dny. Angličtina večer, takže domů se dostanu až tak o půl deváte. Jsem asi dost ospalá, naspala jsem všeho-všudy 6 hodin, protože jsem šla ráno ještě dopisovat zsv.. rodinné právo..
Škola se nějak vlekla a poslední přestávku mě Sperlich zatáhla na naše záchody (zatáhla doslova :)) a ukázala mi okno. Jo. Na tom okně to leželo. Bylo to tak osamocené a nedotčené :) Pár minut jsme polemizovaly nad tím, jestli to třeba nebude někomu chybět, jestli to není uklízečky a co to vůbec má co dělat na babských záchodcích? :) a tak jsme tam tak stály a nakonec to otevřely a sežraly. Jo jsme asi socky, ale kdyby jste našli ty dobré sendviče ležet jen tak ledabyle na okně, jak byste se zachovali vy, hm? A když jsem se pak Sperlich zeptala proč řekla mě, tak mi odpověděla, že by do toho nikdo jiný nešel a že se mnou to je vcelku sranda.. :D takže.. díky Luci.. jen doufejmem že to nebylo ničím napuštěné :D

4 komentáře:

Luc řekl(a)...

bubli bubli v bříšku v bříšku?:D hej doufejme, proč ty sandwiche nebyvaj třeba zalepene nějakou paskou?:D ten náš nebyl, hej ale chapeš to?kdo by ho tam pokladal... o jednom bych věděla a ty víš kdo:)

Jossie 8D řekl(a)...

treba fantomas,,,, muheheheee!!!

Luc řekl(a)...

haha ha, famtomas to nebyl:D

Luc řekl(a)...

fantomas teda:)