pondělí 10. prosince 2007

Sestřenky




V sobotu jsme jeli k babičce na Hanou, děda měl 65. <- ta věta zní strašně.. jeli jsme k babičce, protože děda... ok, přiznávám, že to dost ztrácí logiku. Musím asi zase začít číst, protože jinak mi chybí ta správná slova :P takže jsme jeli do Klenovic, kde jsme byli hned zatáhnuti do přípravy té velké hostiny. Řekli my, že to bude v pekle.. což mě teda vcelku vyděsilo.. ono to bude na našich školních záchodech? :D ale pak mě uklidnili, že prej peklo se říká místnosti pod školním sálem. Ono je to tak, že děda byl dlouho ředitelem místní školy a ta škola je fakt pěkná a navíc ji mají hnedka naproti domu. Ještě tak asi 6 let zpátky, když jsem za babičkou jezdívávala na jarní prázdniny jsem tam vždycky chodila a učila se.. :D cvok. Ale vraťme se k samotné oslavě. Bylo to grandiozní. Tolik jídla si ani obyčejný smrtelník nedokáže představit. Bylo to jak na nějaké svatbě a babička do nás podvědomě furt něco tlačila. Stále měla na jazyku otázku " a nemáš hlad? nechceš něco k jídlu?" Přes ten nespočet všeho nám bylo tak blbě, že jsme se šly projít ven na hřiště, kde mi nějaká divoká kočka rozdrásala rukavice :P Se sestřenkama jsem se viděla asi po roce? a to nekecám.. prostě nějak nebyl čas? já nevím čím to.. jiné dimenze? kdo ví.. tak jsme si aspoň vyfotily pár kreativních fotek :)) a pak šly zase jíst.

Žádné komentáře: